joi, 4 noiembrie 2010

Spion in tara vecina...Cora - Episodul VII - Epilog

EPILOG - Spion in tara vecina... Cora se intoarce...

Stau linistit in sezlong ascultand sirenele... Nu claxoanele vapoarelor ci blondele oachese care ma imbiau sa fac o baie in mare...
- Mai tarziu, zic eu si ma scufund in vise...
Deodata un glas cunoscut se aude in spatele meu...
- Muuuuuuuu!!!...
Upsss...am ramas impietrit...s-a intors Cora...glasul ei mierlos il recunosc dintr-o mie...Raspund si eu politicos, ce draq sa fac:
- Beeeeeeeeeee!!!...si in acelasi ma gandeam cum draq de nu am simtit cum se cutremura pamantul la aparitia ei...Macar o eclipsa partiala de soare trebuia sa observ, la cat de voluminoasa e Cora...Cu teama, intorc capatina si nici urma de Cora...Rasuflu usurat!!!...Doamne, ce cosmar am putut sa am!!!...
- Bai barbate, sunt aici!!!...aud iarasi...
...fac pe mine de teama si caut pastilele contra halucinatiilor... Sorb cu apa, trei pastilutze si ma uit iarasi in spate...Draci, nu vad nimic decat o blondina trasa prin inel...Superba, gagica ce-i drept!...Credeam ca-mi face o farsa si incep sa o iau la rost...O cert miseleste pe un ton de mi s-a facut mie pielea de gaina, vreo 5 minute apoi picioarele mi se inmoaie si ma infing cu ele in nisip cand incearca printr-un ragnet caracteristic Corei sa ma opreasca din monolog...
- Taci odata ca-ti dau una de nu te vezi!...
...era ea, Cora!...Tac instantaneu, trupul mi se blegeste, organul creste, pup pamantul de sub talpile ei gingase si incep sa ma gudur ca un caine pe langa stapan...Cora, imperiala si pofticioasa imi rupe cu o forta destructibila slipul zmulgandu-mi totodata jumatate din parul cret, ingrijit cu atata truda de subsemnatul... Urlu scurt...de durere, of course, dar acest incident minor nu ma opreste din actiune... Sar pe ea cu o viziune de cascador sinucigas si dupa ce ma invart de 3 ori deasupra ei, aterizez exact la milimetru ca in cuplarile statiei Spatiale Internationale cu Mirul rusesc... Astept ordinul de cuplare, dar Cora nu spunea nimic... Nerabdator din fire si plictisit de mutenea Coreiincep sa explorez cei doi "munti" ai ei...Gust un pic din ei, dulci ca pepenii de calitate superioara!...Ea nimic!!!...tacea malc...Eram ca ala care astepta trenul sa intre in tunel...Mi-am adus aminte ca acest specimen, acum o adevarata bijuterie, opera de arta, sufera de narcolepsie... ma trantesc cu ciuda in fund pe nisipul uscat si imi dau constant, la fiecare secunda cu capul de palmierul care crestea acolo de zeci de ani...ma mir de rapiditatea mea si dupa 127 de lovituri precise ma opresc pentru ca, Cora dadea semne ca-si revine... revin iarasi in pozitia de cuplare...
- Stop joc...zice ea...
...eu imi reiau vechea activitate si mai tarziu am aflat de la martorii prezenti, ca dovleacul mi-a fost nemiscat pe toata perioada de 1 minut, cat ma loveam obraznic cu capul de pom...Asa de rapid eram....
- Am trecut pe aici, continua Cora, sa-ti spun doar ca ma simt perfect langa alesul meu si sa-ti fac in ciuda cum arat...
...incep sa guitz, sa miaun, sa fac ca boul in calduri..taur, pardon, sa strig cucuriguuuu, gagaga, mac mac mac am sasait ca
o vipera cu clopotei, dar eu aveam talanga, m-am batut in piert ca o gorila infometata, am facut ca ursul panda, ca nebunu-n cusca...degeaba...pesemne ca nu-i mai plac animalele fie ele salbatice sau domestice... Mi-am pus sarmul meu ruginit in functiune... fara succes...Am incercat tehnica mea secreta printr-un latrat sexos si prelungit cu care dadeam toate fetele pe spate odinioara...In van...abia am reusit sa smulg 2 cuvinte din gura ei: "Mars. potaie!!!..."... Mi-am luat coada intre picioare si m-am indepartat, plangand de s-a auzit pana in jungla amazoniana...Amazoancele au venit si m-au imbarbatat dar eu nu mai eram in stare decat sa zic doar chitz-chitz exact ca un soricel ce a fost in prealabil calcat pe codita...Chiar si Mumei padurii i s-a facut mila de mine, oferind-o pe fiica-sa leita ei, ofranda mie...Am refuzat categoric...Chiar asa de suparat nu eram...incerc sa fug din multime, alegandu-mi semet pasii de voiaj si dupa 2 ore de alergat temeinic si cu spor ajung intr-o padure incercand pentru prima oara in istoria mea sa ma fac sihastru... Spre bucuria mea reusesc, dar doar pentru cinci minute pentru ca dau nas in nas cu lupul cel rau...Raman stana de piatra, animalul se apropie tactocos spre mine, ma studiaza tridimensional apoi un ras lunguiet i se aude din gatlejul lui cel darnic...Ei, bine!!!....va spun adevarul... Tantalaul de lup se prapadea de ras...Nu ma mai pot abtine si in loc sa rad si eu incep sa-l injur...Si injur, injur pana ce in jurul meu mai apar patru lupi flamanzi...Se pare ca am avut noroc...toti lupii au cugetat la unison zicand ca nu le place doar piele si os...Carne pe mine ioc...doar muschi... E drept ca muschii erau de la picioarele copacului langa care m-am aciuiat...aratau nordul...
Totusi m-am hotarat: Raman sihastru in padurile neumblate ale Limpei si voi mai iesi doar cand se anunta eclipse de soare sau luna...Imposibil sa nu dau si aici de-o "vulpitza" cu care sa-mi petrec singuratatea sau macar de-o "veveritza"...Deja am 2 saptamani petrecute in padure, parul mi-a crescut la loc, vad seara de seara "Jocul ielelor" dar inca nu m-am apropiat de aceste frumuseti...Inca nu mi foame...De Cora nu mai stiu nimic dar gandul tot la ea imi este...Acum caut metode de ai cuceri "reduta" dar sansele sunt mici...Totusi inca sper...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu