joi, 4 noiembrie 2010

Offf...Soareci si nebuni...

Azi am primit cadou un soricel...
M-am bucurat enorm stiind si cine mi l-a oferit..Vecinul de palier cu care ma cert zilnic...Eu am vrut sa refuz soricelul dar el, omenos cum este, mi l-a aruncat cand nu eram atent pe geam...Am acceptat pana la urma aceasta mica manifestare de dragoste si culmea...Eram tot dupa soricel...Unde era el, eram si eu...Da` nu puteam sa-l prind deloc...mama lui de clotzan!...Apoi s-a pus la odihna dupa dulap...Nici daca-mi zicea muierea sa fac surcele dulapul nu-l faceam...Pentru soricel imi dau si viata, numa` sa nu fac infarct noaptea, daca vine sa ma pupe pe bot...I-am cumparat chiar si o casutza din lemn..."clupsa de prins soareci" se numeste...dar soarecul meu se pare ca-i un nomad..doarme sub cerul, pardon tavanul liber dupa dulap...Asa ca am esuat si cu treaba asta!...Lasa-l sa stea ascuns ca sihastru...Ce sa-i mai fac?!...I-am luat mancare speciala...Otrava se numeste! Nimic, special!..Inca il mai aud noaptea...Cum roade, nu cum vorbeste!...Degeaba am incercat cu DEX-ul...Nu l-am nimerit!...Am incercat sa-i ofer o dama de companie asa ca am cumparat si o matza..Mitica, saracutza de ea...Am tinut-o in cusca trei zile, nemancata, nebauta apoi i-am dat drumul sa-l "seduca" pesoarec... S-a bagat si asta sub dulap iar eu imi frecam mainile debucurie... Adios, soarece nebun!...Te papa, matza!...Cand colo, astia doi s-au imprietenit bag de seama ca-i vedeam cu coada ochiului cum arata cu degetul spre mine...
No, lasa ca vedeti voi!!!...M-am enervat tare rau asa ca am cumparat un caine mare cat jumate de camera de apartament...Am prins vreo zece pisici de cartier, le-am facut snitel, de fata cu cainele si i le-am dat sa le manace...apoi dupa alte cateva zile, i-am aratat locul unde stateau ascunsi, soarecele si pisica...Al dreaqu caine...Atat l-am indopat cu pisici din vecini ca nu mai vroia decat mancare cu pedigree...Ce sa fac si ce sa fac?!...vroiam sa scap si de caine acu`...Asa ca am pus mana pe telefon si am chemat un hingher..L-am imbatat turta, ca in momentul cand a vazut dihania de catzel, s-a usurat pe el...In pantaloni nu pe rexy, ca asa se numea cainele...
O saptamana a stat in bucatarie pe banii mei..Mancare bautura si tigari...I-am adus si vreo 3 femei de pe centura, dar am castigat si eu...Macar atata multumire sa am...Acum dupa cateva saptamani, soarecele, matza si catzelul sunt buni prieteni, iar eu am ajuns un intrus in viata lor...Si atat de mult i-am iubit!!!... Ase ca in acest moment imi fac bagajele cu gandul sa plec din casa...Este o duba in fata blocului care ma asteapta!..E unu` imbracat in alb cu o camasa ciudata la el...Zice sa o imbrac fara prea multe comentarii...Ase ca, ma mut la casa noua...de nebuni i se zice...macar nu mai am de-a face cu soarecii...Urc in duba, ajung la noua locuinta, desfac bagajele si ce vadddddddddddddddddd in ea???... Soricelul, care imi spune pe un ton duios:
-De aici nu mai scapi!...si nici de mine!...
...dupa cativa ani...- Ce faci Napoleoane?!
- Ma duc sa cuceresc Siberia, raspund eu intorcandu-ma brusc pe tocurile inalte cu care fac ravagii printre cei de la ospiciu...
Ciao...Ma gandeam ca arbitrii scapa cu o tema la alegere asa ca ce sa fac cu blogul asta, decat sa-l postez!...Aum trebuie sa fabulez...Ca asa vor cei din cusca...Trebuie sa scriu in versuriiiiiiiiiiii...:((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu