joi, 4 noiembrie 2010

Spion in tara vecina...Cora - Episodul 1

Un mare mahar de pe Limpa m-a contactat pentru o afacere...Spionaj in tara prietena si vecina "HI5"... se aude prin burg ca "HI5" a inventat o ustensila de prins parul in coada care face minuni la cheliosi...ii face sa se simta sic...Asa ca, acest mahar al limpei s-a gandit la mine ca sa fur inventia...
Am fost de acord si iata-ma si spion... Mi-am facut pasaport de hi5, mi-am tras o poza sic cu Marea Neagra la profil si am intrat in acea tara depravata dupa toate probabilitatile... "Guvernul" de pe hi5 mi-a conditionat prezenta in tara lor doar daca ma insor cu o localnica... ca sa-mi duc misiunea la capat am inceput sa-mi caut o consoarta... Bineinteles aveam standarde inalte: blonda, picioare pana in gat, ochi albastri sau minim verzi...etc... Pana la urma, pentru ca timpul trecea si eu nu aveam niciun rezultat m-am axat pe o tipa de vreo 50+ ani, mare zdrahoana cu un cap mare cat TV meu de acasa cu diagonala de 76 inci...inci nu centimetri!!!... Restul corpului alesei pastreaza proportiile TV in original...Ce nu fac eu pentru Limpa?!... ma insor si cu muma padurii!!!... Am fost la sfat, au venit televiziuni din toate colturile tarii sa vada minunea...Adica sa-l vada pe fraierul care o ia de nevasta pe broasca tarii...Eu sunt...Cine altul?!... Cand ofiterul a dat liber la sarutul oficial, dupa ce amandoi am spus un DA hotarat, bliturile aparatelor de filmat au orbit pe toata lumea...mai putin pe mine pentru ca gura ei uriasa mi-a inghitit capul pana mai jos de umeri...Parca pluteam in al noualea cer...parca, dar nu era asa...Nunta s-a desfasurat la cel mai bun restaurant apoi urma noaptea nuntii... dezvirginarea padurilor necautate de oameni sau nebuni pana acum... intram in camera de hotel rezervata special pentru noi doi ( nu tu blondo de pe limpa, care citesti aceste randuri...din pacate)... Ma uit pe geam, multimea s-a adunat ca la o manifestatie, asteptand sa arat dovada clara ca aceasta casatorie s-a consumat...ma uit la ea care se lafaia in patul conjugal... vai de mine si de mine, ce morman...
- motanasule, hai in pat mai repede, imi ordona ea...
va place cum ma alinta creatura?!...radeti, nu?!...mie nu-mi vine...Beau o sticla de 2 litri de votca dintr-o singura inghititura, ma imbat pe loc, dar nu inainte sa dau drumul camerei video, sa vad cum ma prezint la betie...ce a urmat, scena se sex si altele, vi le povestesc acum dupa ce am vazut scenele de groaza la care am fost supus...eram beat mort...Am o scuza, macar...Asadar ce s-a intamplat?!...sunnteti curiosi...ok...Si eu am fost...mai bine nu eram...
Beat mut, ma sui in pat gol cu bicepsii in vant, bastonul ridicat pana la maxim... Sa nu uitati micul amanunt ca eram BEAT...treaz nu fac asemenea grozavii...Asta asa sa nu ziceti ca nu v-am atentionat!!!
Imi trag rasuflarea si incep lucrul...ea imi trage o ventuza de ma lasa pe spate...cred ca nu a mancat de luni intregi, asa cu sarg tragea de boticul meu scump...Cora, ca asa o cheama pe proaspata nevasta, era ca un uragan...Abia mai puteam sa ma tin de marginile patului...Incerc sa-mi introduc "drujba" printre copacii ei dintre picioare si sa ajung la pestera...apoi dai si baga...ea, dezlantuita...in viata mea nu am vazut asemenea dezlantuiri de forte... Urla din toti rarunchii ei...hotelul se cutremura, multimea adunata fugea sa se ascunda...reclamele mari incepeau sa cada de pe acoperisuri...tot HI5 se cutremura...Cenzura?...ma lasi?...cui ii mai pasa de cenzura cand vede aceasta scena de amor?... Ati vazut calarete?...pana acum nici eu...s-a suit pe mine, si dai bice...ragetele puternice ale fiarei nu se opreau din intensitate...Parca eram omul ghiulea...Apoi vrea pozitia caprei...fuge dupa mine in genunchi pentru ca in extaz mi-a belit o palma de m-a facut afis langa usa...In continuare se infinge in curriculum vitae al meu, dupa aceea incearca saritura delfinului... Cer mila, asa beat cum eram...dar cine sa ma auda?!...Ii cer sa-mi predea initiativa... doar este vorba de viata mea!!!...ea nu si nu!!!...
Incerc sa eeschivez un nou salt, al focii de data asta, reusesc pentru cateva secunde apoi ma apuca de buci si ma indeasca cu totul in pestera...Evadez....ba nu!...ma prinde si ma baga iara...evadez...nu! Nu!...iar ma prinde si ma baga la loc...EVADEZ...Intr-un tarziu inteleg ca-i plac evadarile asa ca ma ascund intr-un colt de pestera... Ea se craceste si cu o mobilitate incredibila ( am reluat faza pe video de vreo 10 ori) isi fixeaza capul la intrarea in pestera si imi striga mierlos:
- Unde esti mocofanule?! ( i-as sugera sa se spele pe dinti...Duhoarea ma copleseste)
Eu tac malc, speriat si epuizat...Intr-un final adoarme animalul si ies afara din pestera...Nici nu a simtit!!!...M-a frapat ceva...Nu sforaia, vipera...incredibil!!! Totusi o bila alba pentru ea...ma apropii de fereastra, multimea incepea sa se stranga din nou...Credeau ca am invins bestia...Incerc sa fug dar imi aduc aminte de misiune si o las balta...Ideea de a fugi, nu misiunea!!!... sa fie clar, nu renunt... Lumea statea cu gura cascata, posibil sa vada dovada consumarii casatoriei...O caut si eu... Dovada!!!... o gasesc pana la urma si o agat de geam...Lumea in delir aplauda frenetic, eu le fac semn cu mana triumfator apoi ma pun intr-un colt al patului cu gandul la ziua de maine...Trebuie sa gasesc ustensila de prins parul in coada care face minuni la cheliosi!!!...TREBUIE... Dar pana atunci pe parcursul a inca 5 episoade va voi povesti toate aventurile prin care am trecut ca sa ajung la ustensila...
Pana saptamana viitoare, va urez tot acelasi lucru pe care mi-l urati si voi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu