joi, 4 noiembrie 2010

Poezie...

Ora poetica...INTRODUCERE...Sunt tare fericit, ca lemnele imi ard in soba, si frunzele nu mai vuiesc. De ce?!...Copacu-i toata vina...Caci l-am taiat!..Si logic daca te gandesti, o frunza nu-i o pasarica,sa stea in aer fara frica...
A cazut tavanu-n baie
Peste vreo patru sosete.
Am urlat. E logic oare?!
Doua le-aveam in picioare.

Am urlat... apoi, un ranjet
Pe la coltul gurii-mi dete.
Mi-am chemat muierea iute
Ca tavanu-i... tare subred.

-I-ati ciorapi, am zis cu-n zambet
Cat de cat de fericit.
- Pentru ce?! intreaba ea.
N-am ciorapi...- Pune-ti batic!!!

Urlu eu la Mozambic...
- Oare bate vantu-n baie?!
Sau iar ti-o picat tavanul
Si te-ai lovit la turloaie!

- No, esti rea, ma duc la bere
Zic, ca un motan peltic...
- Ce vorbesti?!..Chiar la berica
Merge Relu Aurica?!

Stai barbate, stai in baie
Crasma astazi nu o vezi...
-Si eu ce fac toata seara?!
-Da-ti cu capul de pereti!

Si intocmai cum imi spuse
Scumpa mea dulce muiere,
Am luat zidul la lovit...
Si dupa vreo cinci minute...

Eram tare naucit.
-Vezi ce simplu e barbate?!
Ori din crasma, ori din baie
Tot asa iesi:...ametit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu